Ấn phẩm

E-learning, M-learning and D-learning: Conceptual definition and comparative analysis

Xem mô tả

124

Xem & Tải

4

Tóm tắt
In the 21st century, the information and communication technology explosion increases the uses of digital devices for many purposes in the world of work and in formal and non-formal education. This study analyzes existing literature on the basis of the definition of the concepts, terminology used, differences, fundamental perspectives, benefits, disadvantages, and finally the similarities and differences of the e-learning (electronic learning), m-learning (mobile learning), and d-learning (digital learning). It reveals that e-learning and m-learning are subsets of d-learning. On the other hand, some learning tools could be considered as m-learning as well as e-learning.
Mô tả
Năm xuất bản
2018
Tác giả
Sujit Kumar Basak, Marguerite Wotto, Paul Bélanger
Dương Thị Thu Thủy
Nhà xuất bản
SAGE Publications
Bộ sưu tập
Vui lòng sử dụng ứng dụng TMU DRM để tải/mượn tài liệu số

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Đang hiển thị 1 - 1 của tổng số 1 kết quả
Hiển thị